Готель
Збільшити зображення |
Програмний комплекс Готель призначений для автоматизації готельного бізнесу та здійснює координацію роботи адміністратора, служби бронювання, господарської служби, консьєржа та товарно-фінансового обліку. |
Система автоматизації готелів та готельних комплексів дозволяє ефективно управляти будь-яким підприємством готельної сфери — від невеликого готелю до розгалужених готельних комплексів, оперативно приймати маркетингові рішення, підняти рівень обслуговування гостей, знизити витрати та збільшити фінансові показники підприємства. |
Рецепція:
- Аналіз всього номерного фонду
- Реєстрація гостей у номері із занесенням до клієнтської бази анкетних даних
- Реєстрація стандартних та додаткових послуг (проживання, ресторанне обслуговування, послуги пральні, замовлення таксі, телефонні розмови, Інтернет). Вартість деяких послуг може включати вартість проживання.
Програмний комплекс Готель координує роботу адміністратора, служби бронювання, господарської служби, консьєржа та товарно-фінансовий облік. Номерний фонд, ресторани та бари, фітнес-центр, SPA, сауни, басейни, зали більярду – все зав'язано в єдину систему.
Служба бронювання:
- Надання інформації про вільний номерний фонд при формуванні заявки на бронювання
- Підбір вільного номера виходячи з основних параметрів: поверху, категорії номера, специфічних характеристик
- Автоматична передача зареєстрованої заявки на рецепцію у вигляді броні номера
- Роздрук документа, що підтверджує бронь.
Господарська служба:
- Реєстрація поставлених на ремонт та знятих з ремонту номерів
- Реєстрація прибирання кімнат
- Облік руху господарських товарів, проведення інвентаризації.
Переваги впровадження програмного комплексу Готель:
- Технологія «Клієнт-Сервер» забезпечує максимальну надійність зберігання даних та високу швидкість їх обробки
- Єдина база даних дозволяє ефективно вести товарний, виробничий та фінансовий облік, керувати клієнтською базою (програмами лояльності) та взаєморозрахунками з контрагентами, оперативно приймати управлінські рішення
- Персоніфікація прийнятих замовлень, відмовних позицій у рахунках, сум виторгу дає можливість проаналізувати роботу окремого співробітника та всього підрозділу загалом
- Диференційовані права доступу дозволяють персоналу користуватися лише тими функціями програми, які дозволені адміністратором
- Зв'язок клієнтського робочого місця з сервером здійснюється через локальну мережу або Інтернет (для віддалених філій)
- Система виведення звітів налаштовується за заданими показниками
- Зрозумілий і зручний інтерфейс не викликає труднощів.
Документація та програмне забезпечення: |
|
Програма-установник версія 2.0.65.0 | UnisystemSoft_v2_0_65_0.zip |
Оновлення програми (версія 2.1.53.0) та посібник користувача щодо його встановлення | UnisystemSoft_update.zip |
Посібник користувача щодо встановлення та активації програмного комплексу | UnisystemSoft_manual.rar |